Maandelijkse zwemavonden bij Mosaqua

Laatste datum voor de zomervakantie:

zaterdag 8 juli 2017

De data voor het nieuwe seizoen 2017-2018 zijn bekend, zet deze vast in je agenda!!

( er is zoveel mogelijk rekening gehouden met islamitische feestdagen en vakanties etc)

zaterdag 9 september

zaterdag 7 oktober

zaterdag 4 november

zaterdag 2 december

zaterdag 13 januari

zaterdag 3 februari

zaterdag 3 maart

zaterdag 7 april

zaterdag 12 mei

zaterdag 23 juni

Lokatie: Subtropisch zwemparadijs Mosaqua, Landsraderweg 11, 6271 NT Gulpen,

Tijdstip: 19:00 uur tot 21:00 uur (aanwezig zijn uiterlijk 19:00, uit het bad 20:45, zwembad verlaten 21:00). Als je niet op tijd aanwezig bent tref je een gesloten deur, vertrek dus op tijd! Deur sluit om 19 uur!

Kosten: losse inschrijving 7 euro per persoon, voor leden 5 euro (te betalen per kwartaal, zie info lidmaatschap)

Wij hebben het subtropische zwemparadijs Mosaqua in Gulpen bereid gevonden om het gehele zwembad inclusief wellness aan onze vereniging ter beschikking te stellen! Mosaqua is het grootste subtropisch zwemparadijs in de regio! Wil je vast een kijkje nemen: www.mosaqua.nl

Er kunnen maximaal 100 vrouwen deelnemen aan het zwemmen. De vereniging moet de totale kosten voor het verhuur van het zwembad en het personeel vooraf betalen. Dit betekend dat het zwemmen alleen door kan gaan wanneer er voldoende inschijvingen zijn om de kosten te dekken. De ervaring is dat de avonden binnen enkele dagen al volgeboekt zijn! Indien de avond volgeboekt is, worden volgende aanmeldingen op de wachtlijst geplaatst.

Vrouwen die zich als leden aanmelden, en dus per kwartaal betalen, hebben voorrang op losse inschrijvingen.  Voor meer informatie over lidmaatschap zie onder het kopje "lid worden".

Je kunt je inschrijven via het contactformulier of via email: islamitischezwemvereniging-zuidlimburg@outlook.com . Vermeld bij de inschrijving je naam, emailadres, geboortedatum en telefoonnummer en indien van toepassing het aantal kinderen dat je meeneemt. Kinderen mogen deelnemen maar dienen wel het volledig inschrijfbedrag te betalen. Volwassen deelneemsters dienen zich ieder afzonderlijk aan te melden. Wanneer wij je aanmelding ontvangen hebben, ontvang je een mail met betaalgegevens. De inschrijving is pas compleet zodra de betaling ontvangen is. Let op: pas zodra je betaald hebt ben je dus verzekerd van een plaats, heb je nog niet betaald en is de avond ondertussen volgeboekt dan kun je dus helaas niet meer deelnemen.

Omdat wij de avonden natuurlijk succesvol willen laten verlopen, in de hoop deze avonden te blijven organiseren, zijn er regels opgesteld. Deze regels kun je terugvinden in het reglement. Iedereen die zich aanmeldt dient op de hoogte te zijn van de regels in het reglement en dient zich hieraan te houden. Wij vertrouwen op jullie vriendelijke medewerking!

Let op: vergeet niet de kledingvoorschriften goed door te lezen!